fbpx
The current user is not "bla".

שיחה עם אירנה גולדברג וסיגל ברנוביץ

מאי 18, 2023
צילום: שי גיל

השבוע אנחנו שמחות לארח לשיחה על עיצוב, השראה וקראפט את אירנה גולדברג וסיגל ברנוביץ. שתי נשים, צמד אדריכליות שאנחנו מאוד מעריכות, אוהבות את העשיה שלהן ואוהבות לעבוד איתן.  ב- 2017 הקימו את משרדן המשותף. הפרויקטים של הסטודיו מאופיינים באיזון משחקי בין אמנות ועיצוב תוך הקפדה על עקרונות פרופורציה קפדניים אך פיוטיים, ושילוב אמיתי בין מחשבה רעיונית לפונקציונליזם.

צילום: לירון ויסמן

תוכלו להציג את עצמכן?

אירנה גולדברג אדריכלית
סיגל ברנוביץ אדריכלית פנים
2 חברות 2 יוצרות 2 שותפות

ספרו לנו על העבודה שלכן. מאיזה תחום אתן מגיעות ובמה אתן עוסקת היום?

המשרד שלנו עוסק בפרוייקטים מגוונים שנעים על סקאלה של גדול עד קטן גם בתחום המסחרי וגם בתחום המגורים. הפרויקטים שלנו הם ביטוי של דיאלוג מעמיק בין החלום של הלקוח והפרשנות שלנו לאותו חלום. אנחנו יוצרות פרויקטים חד פעמיים בכל פעם מחדש. הם פורטרט מדויק של צורך ופרשנות של צורך מצוייר בכתב ידנו עבור הוגה הפרויקט.

צילום: שי גיל

מה ההשראה שלכן? איך קראפט ועבודת יד פוגשת את כל זה? למה בחרתן לשלב פריטים של איוטה בפרוייקט?

ההשראה שלנו היא אמנות, החופש להגות חלל על כל פרטיו ולדעת שהוא אחד ויחיד ולעולם לא נעשה אותו שוב, מה שמקשר אותנו לעולם הקראפט ועבדת היד – היחודיות שבה, העובדה שגם השכפול לא יהיה לעולם זהה לקודמו, כתב היד של מי שיצר את היצירה שנותנת לה את האופי הכה מיוחד שבה נוגע בנו במקום הכי בסיסי שלנו כיוצרות. וזו הסיבה שאנחנו נהנות לשלב את איוטה בפרויקטים שלנו.

ספרו לנו סיפור על חלום שהתגשם בשבילכן.

הזוגיות היוצרת הזו היא חלום שהתגשם. אחרי עבודה משותפת על לא מעט פרויקטים מסחריים, כשהבשילה העת להוליד תינוק חדש משותף הלכנו על זה בכל הכח. עכשיו אנחנו מגדלות אותו באהבה ובהנאה מרובה.

המלצה לחיים \ תערוכה \ אלבום \ מוטו..  

אלבום מקסים שנתקלתי בו רק עכשיו למרות שהוא נהגה ובושל ב 1971 If I Could Only Remember My Name של ביל קרוסבי, מקורסבי סטיל ונאש. זהו האלבום סולו הראשון שלו שנוצר יחד עם מיטב המוסיקאים של אותה עת – מהגרייטפול דד, ג’פרסון אייר פליין וגם הופעות אורח של ניל יאנג ג’וני מיטשל וגראהם נאש – אלבום שהוא כולו קסם מוסיקאלי שעל אף שהיו מעורבים בו הרבה אנשים יוצרים, כל אחד ענק פופולארי באותה תקופה, ויחד עם זאת הצליחו ליצור זיקוק משובח של כל הטוב של כולם – מתנה על זמנית לעולם.

על מה אתן עובדות בימים אלו? או מה התוכניות לעתיד?

היום אנחנו עובדות על שתי מסעדות בארץ ובחו”ל,  ועל  בתים ודירות  ללקוחות שפנו אלינו כדי ליצור עבורם פרויקטים יוצאי דופן.

Related Posts

דילוג לתוכן